Ronfleren Agite Amour
perjantai 21. syyskuuta 2012
Terveisiä aamulenkiltä!
Mä ja täti reippaillaan!
Käytiin reippaalla lenkillä aamuauringossa. Nyt alan katseleen äitiä surullisesti ja syyttävästi... En ainakaan toivota hyvää matkaa! Kirjoittelen taas viikon päästä, nyt alkaa isä-poika-viikko!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Onni kiittää kommentistasi!
‹
›
Etusivu
Näytä internetversio
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Onni kiittää kommentistasi!