lauantai 22. helmikuuta 2014

Ilon odotusta

Heippa vaan!

Mä alan hiljakseltaan kypsyyn tähän hommaan... Te tiedätte, että te tuutte tänne aina lukeen MUN blogia ja juttuja MUN elämästä. No, nyt äiti on päättänyt, että mun pitää täällä kuitenkin esitellä Ilon tavaroita! Äiti on käynyt ostoksilla iskältä vähän salaa, koska iskä osaa ajatella järkevästi, että tavaroiden hamstraaminen on ihan tyhmää (kaikille muille paitsi mulle). Äiti on nyt ostanut esimerkiksi pinkin vesikulhon, pinkin nallen, pinkin huovan... 




Angry Birds -viltin sisällä äiti aikoo sitten kuljettaa vauvansa kotiin. Iskää vähän jännittää, että mimmonen rasavilli sieltä tulee. Kasvattaja on vähän varoitellut, että hulluutta ja vauhtia ja vipinää riittää. Mun mielestä ihan oikee kosto äitille, kun kerran tuo tänne toisen karvatassun, mun kotiini.

Koska Ilolla on niin tyhmä nimi, sille ei tietysti löydy lukuisia pyyheklipsuja tänne kotiin niin kun mulle. Mutta äiti sovelsi ja nyt Ilollakin on kuratassupyyhekoukku eteisessä...


Vielä ostoslistalla on (kuvat linkkien takana):
Mutta kyllä äiti vielä mustakin huolehtii! Oltiin keskiviikkona siellä silmätarkastuksessa ja mun haava silmästä on täysin poissa nyt. Ei jäänyt arpea mun hölmöilyistä. Samalla katsottiin korvat ja niitä vielä putsaillaan pari kertaa viikossa, mutta koska en oo niitä rapsuttanut tai pudistellut päätäni, niin mua ei rauhotettu korvahuuhtelun takia. Mun korviinhan ei todellakaan saa kukaan katsoa niin että olisin selvinpäin! Nyt jos kovasti alan vielä krahnutella niin sitten ne täytyy puhdistaa... Nyt mua yritti hoitajakin pidellä, mutta ei siitä vaan tullut mitään.


Meillä on iskän kanssa huomenna vapaapäivä ja me vaan levätään. Hyvää viikonlopun jatkoa teille kaikille (ja myös Ilo-siskolle sinne kenneliin)!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Onni kiittää kommentistasi!