keskiviikko 26. helmikuuta 2014

Lahjomista

Äitillä oli maanantaina vapaapäivä eikä sillä ollut muuta tekemistä kuin shoppailla. Mä ja Ilo saatiin sitten uusia asioita. Ilo sai Flexin ja talutushihnan. Äiti sai Ilolle haluamansa Flexin viidennestä eläinkaupasta! Kyllä on vaatimustaso kunnossa prinsessan kohdalla, nii. Mutta nyt meillä on samanlaiset Flexit, mulla turkoosi ja Ilolla tietty vaaleanpunainen. 


Mulle äiti osti hupparin. Ensin, kun näin sen, olin vähän sillain, että mä en tommosta päälleni laita. Mutta annoin kuitenkin äitin sovittaa sitä mulle ja se oli kyllä tosi pehmee ja lämmin. Nyt, kun ulkona ei oo kauheen kylmä, voin pitää huppari ja kun takatalvi tulee, käytän taas villapaitaa. Oon kyllä ihan sinut vaatteiden kanssa, mutta toivon, ettei äiti mulle toisi mitään nallepukua esimerkiksi... Mutta nyt mä olen kyllä aika katu-uskottava!


Vapaapäivän ja muutenkin hyvän päivän kunniaksi me leivottiin iskälle suklaakakku. Oon suurena apuna äitille enkä vie lainkaan sen huomiota esimerkiks kakun pois ottamisesta uunista. Oon tosi hyvä apuleipuri, uskokaa vaan! Tässä kakku:



Tässä mun panos:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Onni kiittää kommentistasi!