torstai 6. maaliskuuta 2014

Ilon pesä on rakennettu!


Oon järkyttynyt ja vihainen. Tollanen erehdyttävästi mun pentuhäkkiä muistuttava (joskin pinkimpi) häkkyrä ilmestyi mun pedin paikalle tänään. Mun peti sen sijaan on siirtynyt ton viereen. Jos luulevat, et mä olen täällä joku lapsenvahti niin mitään hyvää en ainakaan Ilolle opeta!

Arvatkaa muuten mitä tein ensimmäisenä tolle häkille? Tän mä pentuajoista muistan: kalusin tietty kaltereita! Toivottavasti siitä tulee meidän yhteinen harrastus Ilon kanssa.

Äiti myös on päättänyt, että mun ikioma blogi tulee nyt tiensä päähän ja aloitetaab Ilon kanssa yhteinen blogi... Nimellä Onnea ja Iloa. Mutta sen osoite kerrotaan kyllä teille pian!
Nautin viimeisistä rauhallisist hetkistä...

3 kommenttia:

  1. Heissan! Meille tulee huomenna Ilon veli "Laku" kutsumanimeltään Velho = ) Ei millään jaksaisi odottaa huomiseen! t. Sanna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa. Velho olikin aika vesseli :) Toivottavasti Velho on kotiutunut hyvin ja kaikki on sujunut! :)

      Poista
  2. Velho on kotitunut TOSI hyvin. On aivan ihana otus ja tosiaan melko riiviö = ) Terkut siskolle ; )

    VastaaPoista

Onni kiittää kommentistasi!