torstai 21. helmikuuta 2013

Hiihtolomaterveisiä

Terveisiä siis ihan vaan täältä lumisesta ja kylmästä Suomen Turusta. Nyt äitillä ja iskällä pyörii hiihtoloma eli ne on koko ajan töissä, mutta mulla on ollut tosi kivaa seuraa. Jos tällain hiljaa sanon, ettei äiti ja iskä kuule, niin oikeastaan jopa viihdyttävämpää kun äiskän ja iskän ainanen seura. Nyt haluan kyllä korostaa, että äitin ei tartte olla yhtään enempää poissa kotoa siltikään! No, mun seurana on tietty ollut kummisetä ja sen tyttöystävä. Ollaan yhdessä katottu televisiota, ulkoiltu, leikitty, syötykin ollaan ja oon tietysti taas ollut roolissani, aamukuuden kukkokiekuuna, niitä herättelemässä. Siinä, jos jossakin, oon kyllä hyvä! Jos ei oo herkkuja samaan aikaan toisaalla...

Linja-autoasemalla saattamassa vieraita bussiin!
Hirveen talvilomafiiliksissä oon ollut meijän vieraiden rinnalla, mutta tassun kuntoutuksesta en kyllä saa pitää lomaa. Edes pakkasella! Meen jo sellasen reilun kilometrin lenkin ilman ontumista, mikä on tosi iso juttu. Siitä isompi rasitus sitten jo tuo ontumisen takaisin. Nyt me vähitellen vaan lisätään lenkkiä. Kotona, jos (KUN) riehun oikein kovasti ja hyppelen paljon niin alan ontumaan. Myöskin pitkän levon jälkeen onnun tietysti jäykkyydestäkin siinä tassussa. Mutta parempaan päin koko ajan ja toivottavasti ei enää mitään huonompia uutisia tulekaan. Haluan olla keväällä ja kesällä jo ihan iskussa niin pääsen äitin ja iskän kanssa kesälomareissuun. Aika jännittävää!

"En tuu tonne kylmään, ota tää takki pois! Palele yksinäs!"
Viime viikolla äiti olikin Kaapon ja Hilman luona Vammalassa. Mä vietin sitten iskän kanssa isä-poika-laatuaikaa. Se on sitä, että ei siivota eikä tiskata eikä pestä pyykkiä ja syödään herkkuja. Äiti tuli ystävänpäivänä kotiin ja sain mäkin ystävänpäivälahjan:

Pökkelö, joka pitää lokin ääntä.
Tästä vielä muutama veikeä kuva:

Herkut paistuu uunissa... Kuolat valuu molemmilta, nii.

Mä ja uusi lelu
Pitäkää peukkuja, että huomenna aamulla ei oo niin kylmä kuin tänä aamuna, että äiti ja iskä saa reipasta lenkkiseuraa. Nyt yöunille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Onni kiittää kommentistasi!