lauantai 2. helmikuuta 2013

Paluu arkeen!

Heippa pitkästä aikaa!

Tulin vaan lisäämään teidän jännitystä kertomalla, että huomenna aion tehdä comebackin kertomalla kuvin mun menneistä viikoista. Olin nyt siis tätillä hoidossa pari viikkoa, kun äiti ja iskä oli reissussa. Aika hienot viikot mulla takana, vaikka tietty oli äitiä ja iskää ikävä. Ja omaa sänkyä. Nyt voin kuitenkin kertoa, mun torstaisesta lääkärireissusta. Äiti ja iskä tuli tiistaina Suomeen ja heti torstaina olin taas Koira-Kissaklinikalla. Onko äitissä joku vika?


Tällä kertaa oli kyllä vika ihan mun vasemmassa etutassussa, kuten monesti ennenkin. Mun loma tätillä meni niin hyvin lähes kokonaan, mutta kun oli muutama päivä jäljellä, päätin lääkärin sanoin tehdä pellehyppyjä ja teloin mun leikatun tassun. Siihen asti lenkkeilin ontumatta eikä rasituksestakaan alkanut ontuminen. Täti oli niin ylpeä ja äiti helpottunut toisella puolen maialmaa. En tiedä, miten mä sitten sillain taas pääsin vauhdin huumaan, että en osannut varoa...


Aloin siis ontumaan melko pahasti niin äiti soitti ensitöikseen lääkärille ja mentiin kuvauttaan mun tassu. Tulos oli se, että nivelessä oli hieman turvotusta ja sain viikon kipulääkekuurin ja levon. Kuvat ei kertoneet äitille mitään ja sillä jäi vähän ristiriitaiset fiilikset lääkäreiden puheista, että oliko niissä sitten jotain murhetta. No, lääkäri sanoi meille, että tassu on parantunut erittäin hyvin tätä takapakkia lukuunottamatta ja että mun astuminen on nyt suoristunut hyväksi.

Olin just päässyt lenkkeilyn makuun ja tässä taas ollaan lepotilassa. Seuraava kontrolli on sitten toukokuussa, mikäli kaikki vaan menee tästä eteenpäin hyvin... Ja kaikki menee!


Närästyskin on mulla nyt laantunut aika paljon. Nyt siis syön korokkeelta ahmimiskiposta ja tästä eteenpäin kolme kertaa päivässä, jotta ei tarvitse mennä tyhjällä vatsalla yöunille. Luulin ensin, että saan yhden ylimääräisen aterian! Tajusin sitten, että äiti oli vaan jakanu ruuan määrän uusiks... Buu. Olin kuitenkin laihtunutkin puoli kiloa kaiken runsaan lenkkeilyn johdosta. Lääkärin mielestä se oli ihan hyvä, kun ei tietysti tassun kannalta oo hyvä kantaa mitään ylimääräisiä mopsikiloja. Vaikka enhän mä oo ikinä mikään pullukka ollutkaan! NI!

Nyt yöunille. Omaan sänkyyn!
PS. Terkkuja äitiltä ja iskältä Thaimaan auringon alta! Ei tuonut sitä mukanaan, aurinkoa siis...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Onni kiittää kommentistasi!