tiistai 3. huhtikuuta 2012

Leikkikoululainen

Voihan tassujen vilke ja vipinä! Äiti vei mut tänään kyllä melkoiseen paikkaan. Enpä olis osannut arvata, kun autoon jouduin, että äiti oli viemässä mua leikkikouluun. Surautettiin Kaarinan Koirakeskukseen ja äitin tuntien oltiin paikalla liian ajoissa. Tällä kertaa se oli tietysti mulle hyvä, sillä sain extrahuomiota ja uuden lelun, koska oli aikaa shoppailla. Sain uuden narulelun, jossa on pitkä naru eli äiti luulee, että juoksen sen punttien sijasta ton pallon perässä. Ei sekään ikinä opi...

Ensin tärkein eli uusi lelu.

Leikkikoulussa oli vaan kolme koiraa mun lisäksi. Äiti kertoi mulle ensin, että siellä olisi kaksi muutakin, mutta ne olikin poissa jostain syystä. Ensin mä vähän ihmettelin, että mitä nää kaverit mun ympärillä on. En kuitenkaan jaksanut kauheesti arastella, kun ajattelin, että aikaa ei oo paljon. Siellä oli sellanen mun ikäinen mittelspitz-hauva ja äiti jutteli mulle, että melkein kohtasin suloisuudessa voittajani. Hah, en kuitenkaan, onneks! Eihän Ontulaa suloisempaa ilmestystä ole.



Mittelspitzista ja musta tuli aika hyvät leikkikaverit eikä lopulta otettu oikein muita meijän leikkiin mukaan. Äiti vähän torui mua, kun siellä oli myös cairninterrieri joka oli hirveen kiinnostunut musta enkä sitten ehtinyt ollenkaan sen kanssa leikkimään. Ensi kerralla aion vähän laajentaa mun tuttavapiiriä siihen haukkuun asti. Olin vaan vähän ujo sen suhteen, kun se cairni oli tyttö, hih...




Menin 45 minuuttia niiiiiin kovaa, että nyt oon ihan sippi. En melkein jaksanut edes autosta sisälle kävellä ja nyt oonkin loppuillan ottanut lepoa. Ensi viikon tiistaina me mennään taas leikkimään. Aika hauskaa saada monenkarvasia koirakavereita!

Tänään olikin äitin vapaapäivä ja iskäkin meni vasta tosi myöhään kouluun eli oli oikein koiranpäivät! Mulla oli koko päivän masu, jonka päällä nukkua ja puntti, jota repiä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Onni kiittää kommentistasi!