perjantai 27. huhtikuuta 2012

Viikonlopun viettoon

Ihan ensteks! Nyt on pakko vähän lällätellä Kaapolle ja Hilmalle! Äiti ja iskä on meinaan saanut mut oppimaan maahan-käskyn. Kaapo ja Hilma ei osaa sitä, ne ei vaan kuulemma ole suostunut meneen maahan. Niinhän se opettajakin kyllä sano siellä koulussa, että kaikki koirat ei vaan suostu meneen maahan. Mietin itsekin siellä vähän aikaa, että olisinko ronkeli enkä itsekään oppisi tätä käskyä. En sitten kuitenkaan malttanut olla loistamatta! Nyt menen maahan vähän liikaakin, esimerkiksi aina, kun näen ruokakipon. Oon vähän ylisuorittaja.

Kerron vielä toisesta jutusta, minkä olen oppinut. Viimeks koulussa opeteltiin myös istu-käskyn vaikeuttamista eli mun täyty vaan istua, vaikka äiti olis hyppinyt mimmosta kärrynpyörää vaan. Nyt oon siinäkin aika paljon harjaantunut! Tänään iskä sai jo kävellä ympäri huushollia ja minä poika nostin pyllyni vasta, kun sain.



Tossa on yläpuolella vähän kuvasarjaa, kun eilen hauskuutin äitä ja iskää. Sain solmuluusta solmun irti ja vitsit, että se oli sitten vaikea saada kiinni. Yritin kaikki keinoja! Komensin sitä, mopsihepuloin, pyysin äitiä apuun, tuijotin sitä, saalistin sitä... Kaikkia keinoja kokeilin, mitä pikkuhaukku vaan voi kokeilla ja aina se vaan meni mua karkuun! Lopulta kyllästyin ja äiti heitti sen solmun roskiin, kun se pelkää, että tukehdun kaikkeen. Tyhmä.



Eilen illalla myös heräilin sohvalta vähän korvat sikkuralla ja äitillä oli tietysti heti kamera valmiina. Ihme tapaus! Ei oo joka päivä helppoa olla paparazzin armoilla ja yrittää edustaa. Tänään kuulin, kun äiti valitti iskälle, kun kamerasta on koko ajan virta loppu. Hei, onko ihme?!

Tänään olikin taas perjantai ja äiti ja iskä kävi vähän vappuostoksilla. Sain tietysti itsekin taas perinteisiä viikonloppulahjoja! Sain hirvittävän hienon virtahepotyynyn. Äiti oli sitä vartavasten lähtenyt Lidlistä hakemaan, kun se oli nähnyt lasten koristetyynyjä lehdessä. Aina välillä mä mietin, että äiti tarvis ihan oikeen vauvan! Vitsivitsi, aion olla aina äitin ainoa vauva! Lisäksi sain mun ihan ihka ekan kenkäpuruluun. Jotenkin äitiltä on aina jäänyt tollanen perinteinen koiraherkku ostamatta.

Tässä on sekä tossuluu että hassu tyyny!

Illalla äiti sai mun kannalta tosi jännittävän puhelun! Mun Turussa asuvan siskon äiti soitti! Me mennään ensi perjantaina leikkiin mun siskon kanssa. Aika hienoa, että pääsen katsomaan, kuinka se sisko on ollenkaan kasvanut. (Sitten tietty vähän kiusottelen sitä, niin kun pikkuveljen kuuluu!)



Tässä eletään muutenkin vähän jännittäviä aikoja, kun meille tulee viikonloppuna ja vappuna paljon vieraita. Mun täti tulee lauantaina ja on aina tiistaihin asti. Mun kummisetä ja sen tyttöystävä tulee sunnuntaina ja on myös tiistaihin asti. Ja sitten maanantaina juhlitaan vähän vappua mun kaikkien kavereiden kanssa täällä meillä. Grillataan ja leikitään! On taas Onni-pojalla tekemistä, kun kaikki kestitsee... Miten mä lainkaan kaikkien kanssa ehdin leikkiäkään!



Nyt oonkin jo matkalla unten maille. Toivottavasti huomenna on yhtä hieno lenkkisää kuin tänään.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Onni kiittää kommentistasi!