tiistai 26. kesäkuuta 2012

Kesälaitumilta

Noh, nyt ollaan tassuteltu arkeen täälläkin. Viikko suhahti tälläsen vikkelän koirulin edestä melko nopeasti. Maanantaina siis lähdettiin äiskän kanssa kohti Huittista. Siellä meitä jo odotti äitin mummu aamupalan kanssa. Siellä sain sitten vähän joka lajia herkkua, vaikka äiti koko ajan yrittää olla poikkiteloin mun herkuttelun edessä! No, äitin mummun kanssa me sitten pistettiin leikiks ihan. Sain kaivella ja kuolata lasten leluja. Melkosen hauskasti äänteleviä kitaroita ja kirjoja sieltä löytyi. Mä vaan pyörittelin päätäni ja ihmettelin ääniä. Vihreä auto oli muuten vähän pelottava... Se liikkui eikä kukaan koskenut siihen. En mäkään sitten uskaltanut...


Kun oltiin aikamme syöty ja leikitty, kiirehdittiin kasvattajalle! Huhhuh, että riitti taas menoa ja meininkiä, sillä mukana oli tietysti äiti-Pimu, leikkitäti-Lyyli ja pikkusisko-Wilma. Leikittiin ja painittiin, käytiin kävelylläkin mopsiporukalla. Mulle myös näytettiin, että keneltä olen mun kynsienleikkuukammon perinyt... Äitihaukulta tietty! Kyllä sitä energiaa vaan kului ja lopulta olin ihan simahtanut autossa, kun lähdettiin äitin kanssa kohti Vammalaa... Tiesin kyllä, mikä siellä odotti.






Kaapo ja Hilma tietysti siellä odotti! Laitoin heti ranttaliksi ja meni mulla vähän puurot ja vellit sekaisin, kun aloin nylkyttään Kaapoa... Äiti ei tykännyt yhtään. Mutta tässä mitä ihanin kolmikko:

Hilma
Kaapo
Mä!
Tässä kuvasarja siitä, kun pappa tulee kotiin! Odotusta ja jalkoihin tallaamista! Kuka saa eniten huomiota pappalta?





Tiistaina oli äitin vauvalle vähän kova paikka, kun äiti otti vaan Kaapon valjaisiin ja lähti lenkille. Hilman kanssa oltiin niin kauan loukkaantuneita, kun nähtiin, että Kaapo oli joutunut kynsienleikkuuseen... Kaapo ei tykkää manikyyreista yhtään sen enempää kuin minä tai äiti-Pimu! 

Äkkiä totuin muuten Kaapon ja Hilman tavoille taas pitkästä aikaa. Mummua ja pappaa odotetaan pesuhuoneen oven takana, kun ne on saunassa.


Aamuisin mennään kummisetän sänkyyn jatkaan unia, kun mummu lähtee töihin.


 Ja tässä vähän sadepäivän viettoa...



Ainiin... Mun oma älypeli jäi tietysti kotiin. Pääsin kuitenkin Hilman oppiin, mutta en ihan täysin oppinut tota Kaapon ja Hilman peliä. VIELÄ!


Niin... Äiti lähti sitten keskiviikkona kohti Turkua, koska sillä jatkui tietysti työt juhannuksena. Näytin kyllä kaikista loukkaantuneimman naaman, mitä osasin, kun näin, että äiti lähtee. Äiti olikin tosi surullinen, kun joutui musta eroon. Näinhän mä sen... Mulla kuitenkin oli melkoisen hupaisa ensimmäinen juhannus mummun, papan, Kaapon ja Hilman kanssa. Perjantaina paistateltiin aurinkoa pihalla! Mummu lähetti mun juhannuksen vietosta kuviakin äitille, mutta uskokaa vaan, äitin tekniset taidot ei riittänyt laittamaan niitä tänne... Noloo.

Sunnuntaina äiti pisti tassua tassun eteen, kun pääsi töistä, jotta ne on mahdollisimman nopeasti Vammalassa mun luona. Ai, että kyllä mä vaan melkosen iloinen olin, kun näin äitin ja iskän, vaikka kovin hyvin olin viihtynytkin. Käytiinkin vielä toisessa mummulassa ennen Turkuun menoa ja huh, Turkuun saavuttaessa olin kyllä ihan sippi. Vähän vieläkin keräilen univelkoja...


Vaikka tää on jo tosi pitkä juttu, niin laitan vielä pari kuvaa, koska niitä nyt on mun tassuteluita kertynyt!

Mun oma paras sänky kotona!
Tätin grilliherkut...
Kaapon ja Hilman lelulaatikko....

 Ja kaiken kruununa... Kaapo opetti viikon aikana, kuinka isot pojat pissaa! Tässä se nyt on!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Onni kiittää kommentistasi!