lauantai 16. kesäkuuta 2012

Puolivuotispäivä!

Nyt täällä kirjoittelee virallisesti iso haukku! Tänään täytin puoli vuotta ja haluankin hei Onnitella kaikkia mun sisaruksia myös:

maukasta synttäriä mulle, Candylle, Wilmalle, Hugolle ja Aadalle!

Tää juhlapäivä alkoi niin, että en saanut äitiä sängystä ylös, joten pissasin iskän untuvapeiton. Sitten varmaan arvaatte niin äitin päivä ei alkanut kauhean hyvin... Mutta anteekspyynnön eleenä autoin tietysti lakanoiden vaihdossa!


No, herkkujuhlapäiväaamiaisen jälkeen äitikin oli jo leppynyt ja sain mun puolivuotisluun. Valtavan kokoisen kenkäluun! Huh, nyt on solmuja avattavana.


Sitten mun ihan varsinainen puolivuotislahja löytyi tietysti Mustin ja Mirrin paketista. Sieltä kuoriutui Trixien aktivointipeli! Ensin olin ihan ihmeissäni, että hei äiti, mikä tää nyt on! Ei tätä voi syödä!


Äitin kanssa sitten tehtiin vähän tuttavuutta siihen peliin. Äiti laittoi noiden pökkelöiden alle uusia kanansydänherkkuja, joita mun sitten olis täytynyt saada ulos. Haukuin, murisin, pussasin äitiä avunpyyntönä, menin maahan ja istuin, eikä ne pökkelöt vaan kaatunut.


Äiti yritti parhaansa mukaan vähän avittaa, mutta kun mun on tarkoitus keksiä juju itse. Tylsää! Herkut tänne vaan!


Lopulta aikani istuskelin pökkelöiden vieressä ja kyllästyin. Huitasin yhtä keltaista ja se kaatui! Palkinto odotti. Nyt uusi pökkelö kumoon, jihaa! Ei kyllä ihan noin helposti käy näköjään koko ajan...


Eilen tipahti postilaatikosta vihdoinkin vahvistus, että äiti on nyt mopsikerhon jäsen. Se on sitä puolivuotta odotellutkin!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Onni kiittää kommentistasi!