perjantai 1. kesäkuuta 2012

Parempaan päin

Mulla oli niin paljon viime kerralle huolia juteltavana, että unohdin kertoa kivat jutut! Äiti kävi lauantaina kaupoilla ja sillä oli niin kova suru, kun muhun sattuu ja tällä kertaa se oli mulle vaan eduksi. Katsokaas, mitä taas sain!




Hehheh, toi eka lelu nyt oli ihan piece of kakku tuhottavaksi ja nyt ei nallukalla paljon oo häntää tai korvaa! Mutta toi pallo onkin vähän vaikeempi, en tajuu... Äiti sanoi, että siellä on sisällä labyrintti ja laittoi sinne karkkia. Äiti sitten pyöritti sitä ja niitä karkkeja tuli ulos! Luulin, että leikki oli siinä, että äiti pyörittää ja mä syön. Käy! No ei se niin mennyt... Sitten, kun se pallo jäi mulle eikä äiti enää pyörittänyt sitä niin se lakkas toimimasta! Meni rikki koko lelu! Katoin sitä tuimasti, eikä karkit tullut ulos. Näytinkin äitille, että kato nyt, tää lelu ei toimi. Äiti pyöräytti ja taas tuli karkkia. Mutta yritin ite niin en saanu mitään. Äiti käski vaan opetella... Pyh.


Eilen pääsin taas seikkailulle! Äiti kävi jotain humputtelemassa eli huoltamassa ripsensä kaverilla. Se ei halunnut mua herttaista vaavia tietystikään yksin jättää. Pääsin mukaan ja hurautettiin sitten äitin kaverille. Jo oli taas uusia tuoksuja ja kaikkea jännittävää. Aluks kyllä luulin, että mentiin kummitätille, kun oli ihan samanlainen hissi. Kiltisti joka tapauksessa olin, eiks vaan, äiti?




Tässä vähän kuvaa siitä, kuinka oon nukkunut mun tautia pois! Mitä hullummat asennot ja paikat on näköjään tehonnut. Kaon enää melko vähän, jonkin verran saan kyllä reverse sneezing - kohtauksia vielä. Mutta äiti jopa tänään uskalsi jättää mut hetkeksi yksin ja lähti ostoksille. Tällä kertaa sain vaan hammasharjan... Voi itku.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Onni kiittää kommentistasi!