torstai 28. kesäkuuta 2012

Uusia puruleluja...

Kyllä tätä arkea onkin taas tassuteltu ja tänään äiti tuli töistä kivojen uutisten kanssa! Ne ei kyllä liity äitin töihin vaan siihen, että mun kummisetä tulee tyttöystävänsä kanssa viikonlopuksi meille. Mä pääsen taas vähän purkaan energiaani ja saan vähän eri makuisia varpaita purtavaksi.

On ollut nenänpää vähän kuiva... Bepanthen ei oo kyl mun lempiherkkuu!
Äiti on nyt muutamana päivänä kokenut pikkuyllätyksen tullessaan töistä. En ymmärrä sen yllättyneisyyttä, sillä on kuitenkin koira eli mut. Oon alkanu kuljetteleen äitin kenkiä eteisestä petiini! Saappaita ei oo vielä selättänyt, mutta kaikki muut esillä olevat tossut on kyllä saanut kyytiä. Äiti on toistaiseksi ollut aika iloinen, kun oon tyytynyt syömään vaan tennareiden nauhoja... Huomenna kaluan ehkä jo joitan muuta. Iskä olis vaan iloinen, kun äiti siirtäisi kaikki kenkänsä johonkin piiloon tosta!


Äiti uskoo, että oon tonkin tavan oppinu Kaapolta. Miten se pitää mua sellasena vauvana, ettenkö mä keksisi ite näitä jäyniä! Okei, kattelin kyllä viikon, kun Kaapo kuljetteli mummun tossuja petiinsä, mutta ei tää nyt mitenkään liity siihen!!


Mulla on uusi lemmikkiystävä! Äiti ei pidä siitä kyllä. Se pelkää, että se levittää jotain tauteja. Meijän patiolla on alkanut käymään orava ja se käyttää pöytää kakkapaikkanaan! Ihan hyvin mäkin voin siis kakkata pehmeelle matolle...



Oon ollut vähän hassu... Oon ihmetellyt, että eikö kenelläkään oo mitään sanottavaa näihin mun jutteluihin, mutta eihän tänne oo voinut kommentoida kun kirjautuneet. Ohhoh...

Nyt tämä haukku lähtee katseleen unenkuvia maukkaista luunpaloista!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Onni kiittää kommentistasi!