maanantai 18. kesäkuuta 2012

Kesäloma

Heippa! Tulin kertomaan teille, että nyt on tän haukun kesäloman aika! Lähdetään äitin kanssa kohta Vammalaa kohden. Poiketaan matkalla kasvattajaa ja äitin mummua katsomassa. Määränpää on tietysti mummula, jossa mua jo kovasti odotetaan (paitsi ehkä Kaapo ei odota mua reppuselkäänsä).

Vähän mua jännittää, kun äiti on Vammalassa vaan keskiviikkoiltaan asti, jonka jälkeen jään vielä mummulaan juhannushoitoon. Äiti on töissä koko juhannuksen niin mä saan nauttia mummun ja papan kanssa eikä tarvi olla yksin. Mummulassa on tietty aidattua pihaa, jossa temmeltääkin! Huh!


Eilen äiti tuli töistä ja se oli salaa tavannu kummitädin jossain! Mää en nähnyt! Pääasia, että puolivuotisherkut tuli perille: herkkupussukka. Pikkuluut meni jo kurkusta alas!


Oon pelannut nyt paljon tota uutta peliä ja alan oleen aika haka siinä. Vähän noi punasen pökkelöt tuottaa mulle ongelmia, koska ne on tiukemmassa tossa laudassa kuin keltaiset. Välillä lentää koko lauta ympäriinsä...


Nyt mä meen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Onni kiittää kommentistasi!