keskiviikko 8. helmikuuta 2012

Jännitys tiivistyy

Ylihuomenna tää haukku muuttaa Turkuun!

Enää kaksi yötä kennelikodissa sisarusten ja äitihaukun kanssa! Tänään näin ekaa kertaa mun äiskän mummun! Se kävi miehensä kanssa täällä meitä kattomassa, oli niin kiva ylläri. Varmaan ne nyt kertoo äitille ja iskälle, kuinka dominoin ruokalautasella. Meen niin lujaa, että tarviin hirveesti energiaa niin vähän ajan omaa etuani ja maistan muidenkin annoksista välillä... Teuvo meinas laittaa pienen haukun povitaskuun ja viedä mukanaan. Se olis kyllä varmaan ruokkinu mua tosi hyvin! Oon kuullu, että Kaapo ja Hilma saa niiltä aina hirveesti herkkuja. Eli äiskän mummulla ja Teuvolla tykkään kyllä sitten vierailla useesti.

Äiti ja iskä kävi tänään kuulemma vähän ruokaostoksilla (nam). Nyt on jauhelihat annosteltu mua varten ja kermaviilit osteltu. Äiti oli hamstrannu niin kuin se ei pääsis kauppaan enää sen jälkeen, kun muutan kotiin. Se haluu olla varma, että en ainakaan nälkää kärsi. Ja mähän syön ihan niin paljon, kun mulle annetaan!

Nyt nää yöunet alta vielä pois ja sitten on viimenen kokonainen päivä kennelissä sisarusten kanssa. Jos en olis näin reipas ja iso haukku, saattaa olla, että itkisin vähän tässä jo valmiiksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Onni kiittää kommentistasi!