maanantai 20. helmikuuta 2012

Onni vs. Äitin sukat 2-0

Ihan ensin päivitys tilanteeseen eli tänä aamuna sain jo toiset äitin sukat rikki! Ha ha ha. Äiti ei ole lainkaan niin tyytyväinen, kun se ei saa mua aina sen jaloista pois. Ajattelin lopettaa ehkä jossakin kymmenennen sukkaparin kohdalla.

Viikonloppu oli melkoista hulinaa. Meillä oli yökylässä iskän sisko ja sen tytär, sunnuntaina kävi myös mun mummu ja pappa eli iskän äiskä ja iskä. Ihan selkeästi ne kyllä musta tykkäs, että vähän suotta ehdin huolehtiin. Luulen kyllä, että ton mummun kohdalla mulla vielä vähän on tekemistä, että se ihan tosissaan vakuuttuu siitä, kuinka rakastettava oon. Vaikka vähän yritän purasta välillä! En hirveästi malttanut nukkua, kun mulla oli niin paljon leikittäjiä. Olinkin sitten ihan hirvittävän väsynyt sunnuntai-iltana, kun jäätiin äitin ja iskän kanssa kolmisin. Äitillekin tuli ihan tylsää, kun mä vaan nukuin ja se kävikin väsäilemässä kaikenlaisia lumilyhtyjä ulkona.

Tässon vähän mallia, kuinka otin lepoo!

Viihdyin myös iskän siskon sylissä!
Nyt onkin sitten se äiskän ja iskän lomaviikko. Mitähän kaikkea me oikein tehdään! Perjantaina ainakin pääsen vihdoinkin taas katsoon Kaapoo ja Hilmaa Vammalaan. Käydään myös äitin mummulla siinä matkalla ja vähän mua jännittää, että mitä herkkuja siellä oikein odottaa. Laitan kyllä sitten Kaapon ja Hilman heti vastuuseen valehtelusta, jos en saakaan mitään muuta kun samaa, mitä äiti aina antaa!

Ainiin, viime yönä äiti varmaan sekos! Illalla yskähdin tai miten sitä nyt vois kuvailla, äitin mielestä se kuulosti siltä niin kuin olisin tukehtumassa. Äiti pelästy tietysti ihan hirveesti, vaikka iskä vakuutteli sille, että mulla ei ollut mitään hätää. Äiti ei näköjään uskonut, koska se nukkui koko yön lattialla mun häkin vieressä, että se varmasti kuulee, jos se tulee uudestaan. Huoh, en varmaan uskalla opetella haukkuunkaan, jos äiti saa siitä hirveen hepulin!

Oon ihan selkeesti äitin lempparihaukku!
Nyt meen tästä tonne mun häkkyrään vähän päiväunille, kun äiti ja iskä lähtee tonne aurinkoiseen talvikeliin vähän seikkaileen. Harmittaa kyllä olla vielä näin pieni, kun ei pääse vielä mukaan kaikille kävelyreissuille. Saanpahan nukkua sitten rauhassa ja totutella vähän enemmän yksinoloon.

Mää onnellisena!

Mikä pehmolelu ei kuulu joukkoon!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Onni kiittää kommentistasi!