tiistai 28. helmikuuta 2012

Onnen päivä!

Sopii Onnitella! Taas juhlitaan Ontulaa, tällä kertaa nimipäivää. Tänään on siis Onni-haukun nimipäivä, lalallaalaa.

Sain tollasen rotan lahjaks! Aika tuttu juttu, kennelissä oli samanlainen mustana!

Viikonloppuna mulla tosiaan piti aika kiirettä, kun kestitsin noita mun vieraita. Äitin veli ja sen tyttöystävä oli siis täällä perjantai-illasta maanantai-iltaan niin vähän mulla oli tekemistä. Harmittaan jäi, kun yhdetkään sukat ei rikkunut! Iloinen olin paljosta huomiosta, jota sain sekä monista syleistä, joissa nukkua. Hyvin meni ja mun vieraatkin lähti tyytyväisenä kotiin. Ite tietty nukahdin, huuuh.

Näin nukuin kummitätin sylissä lauantai-iltana!

Joo, on täällä ollut vähän huoltakin, kun tein taas sen korinan eilen illalla, mitä äiti viimekskin pelästy. Nyt on sitten käännetty ja väännetty, että onko se sisäänpäin aivastus vai mikä se on. Monta näkökulmaa löytyisi. Äiti oli nyt niin huolissaan, että joudun huomenna jo tutustuun lääkärisetään. Luulin, että mulla olis aikaa aina ensi viikon perjantain rokotukseen asti, mutta nyt se onkin huomenna! Yritän iskän kanssa vakuuttaa äitille, että mitään hätää ei ole, mutta se on ihan paniikissa. Ei se nukkunut yötään kunnolla, kun se kävi aina tarkistamassa, että hengitänkö. Niin, siinä sitten munkin yöunet kärsi, kun se häiritti! Toivottavasti se nyt huomenna uskois, että mitään hätää ei ole.


Tänään äiti oli itse kipeä, joten se oli mun kanssa koko päivän. Suutuinkin sille vähän, kun se puhu yhteensä kolme tuntia puhelimessa ja leikitti mua vaan siinä SIVUSSA. On äitillä vielä opittavaa, kunnes se ymmärtää, että jos mun alkaa tekeen mieli leikkiä niin silloin laitetaan puhelin pois ja otetaan hirvilelu käteen. Ihan kiva päivä meillä lopulta oli! Iskällä oli pitkä päivä ja kun se tuli kotiin, meinas se ruveta tekeen läksyjä. Vähän turha iskänkin luulla, että se menee niin, joten annoin opetuksen ja menin sen repun päälle nukkuun:


Nyt mua jännittää, kun joudun oleen 10-12 tuntia ruuatta ennen sitä lääkäriä, jos sen täytyy katsoa mun kurkkuun. Äiti toivoo, että se olisi turhaa. Mun oma kanta asiaan on, että ruokaa pikkuhaukulle heti, nyt ja paljon!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Onni kiittää kommentistasi!