perjantai 10. helmikuuta 2012

Maailmanvalloitus alkakoon!

Arvatkaa, missä oon! Niimpä! Turun kodissa. Huhhuh! On ollut melkonen päivä. Aamulla käytiin meinaan pentutarkissa Loimalla koko sisaruspoppoon voimin! Reippaasti oltiin autossa ja lääkärin pöydällä. Mulla on kaikki kunnossa, mutta mun sisaruksilla oli pientä vaivaa, mutta ei mitään vakavaa. Eli terveitä haukkuja ollaan kaikki viis kappaletta, joten nyt vaan otetaan maailma haltuun! Ollaan ihan hyvin ripottauduttu, kun mun siskot meni Vammalaan, Turkuun ja Huittisiin. Veljestä tuli paraislainen. Niin, kaks meitä nyt sitten on täällä Turussa, joten ei auta kuin toivoa, että nähdään usein. Kyllä äiti varmaan pitää siitä huolen!

Tässä on nyt sitten kuva mun lepolinnasta! En tiedä, kuka tuolla häkkyrässä aikoo olla, mutta tarkotan tota isoo sohvaa!



Äiti oli töissä vielä tänään, joten ne pääsi hakeen mua vasta puoli viiden aikaan Huittisista. Iskän mielestä se oli ihan liian myöhään, pääasia, että ne kuitenkin tuli. Niille tarjottiin taas niin paljon hyvää, että äiti sano sen navan paukahtavan siitä herkkujen määrästä. Sanoin sille kyllä, että vois antaa mulle, jos itelle ei maistu! Ei antanu... No, lähdettiin sitten ajeleen kohti Turkua ja vähän mua jännitti haistaa ulkoilmaa ensimmäistä kertaa. Äiti oli ottanu mulle kuitenkin tosi poikamaisen viltin mukaan, jossa oli lämmin. Olin hirveen utelias näkeen kaiken mahdollisen auton ikkunasta! Sitten oli tylsää, kun tultiin isolle tielle ja tuli ihan pimeetä, joten nukuin sitten ihan tyytyväisenä äitin sylissä.


Näytän tässä kyllä vähän pelottavalta, mutta olin niiiiiiin väsynyt, kun äiti halus mua taas kuvauttaa. Täytyhän sitä nyt olla kuva ensimmäiseltä automatkalta, niin kun siitäkin hetkestä, kun ensimmäistä kertaa astuttiin kotiovesta sisään:


Reippaana sitten heti näytin äitille ja iskälle, kuinka osaan mennä sanomalehden päälle pissalle. Olin hirveen innokas tutkiin kaikki paikat ensin. Täällä on kaks huonetta olkkarin ja keittiön lisäksi, joten on mulla ihan hyvin tilaa temmeltää. Sen jälkeen, kun olin tutkinut tän mun kodin, sain ruokaa. Mun kasvattaja oli niin ihana, että se antoi meille kaikille mukaan valmiiks vähän pehmitettyjä naksuja ja äiti lisäs vähän raejuustoo niin kyllä meni alas! Leikin innolla pitkän aikaa kaikilla leluilla, joita sain kasvattajalta vaikka kuinka monta lisää. Äiti kehu, että oli niin mahtava pentupussukka laitettu mukaan! Oli meinaan monenmoista lelua ja luuta ja jopa mopsimagneetti ja -avaimenperä.



Tässä on vähän kuvia mun ekoista hetkistä kotona. Iskäkin melkein hermostu, kun äiti huusi koko ajan, että ota kuva ota kuva, tuo kamera, tuo kamera!




Hehehee, vähän pyllähdin leikkiessäni viltillä ja iskä sai hyvän kuvan!

Äiti kertoo, että Onnimanni nukkuu nyt tyytyväisenä omalla pedillään mitä mielenkiintoisimmissa asennoissa. Ihana!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Onni kiittää kommentistasi!